AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ

MOLEKÜLER BİYOLOJİ VE GENETİK BÖLÜMÜ

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

FEDEK KOMİSYONLARI VE GÖREV TANIMLARI

 

GENEL ESASLAR

Her komisyon bir başkan ve yeterli sayıda üyeden oluşur. Komisyon başkanları ve üyeleri Bölüm Başkanlığı ve/veya Bölüm Akademik Kurulu tarafından belirlenir. Bölüm Başkanlığı ve/veya Bölüm Akademik Kurulu gerekli durumlarda komisyonların belirtilen görevlerinde ve başkan ile üyelerinde değişiklik yapabilir. Koordinatörlük ve Komisyon üyeleri bir yıl için seçilir. Süresi biten başkan ve üyeler yeniden seçilebilir. Üyeliğin herhangi bir sebeple boşalması halinde kalan süreyi tamamlamak üzere yeni üye seçilir.

Komisyon, başkan dahil üye tam sayısının salt çoğunluğu ile toplanır ve toplantıya katılanların salt çoğunluğu ile karar alır. Oyların eşit olması halinde komisyon başkanının oyu yönünde karar alınmış sayılır. Bölüm Komisyonları, bölüm idari işlerini yürütmede, denetlemede ve organize etmede Bölüm Başkanlığına ve Bölüm Akademik Kuruluna yardımcı organ olarak görev yapar, ön hazırlık yapar ve yetkili organlara tavsiye niteliğinde kararlar alır.

Her bir komisyon, Bölümün diğer komisyonları ile eşgüdüm halinde çalışır. Komisyon Başkanı, komisyonun verimli ve düzenli çalışmasından ve görev dağılımının yapılmasından sorumludur. Komisyonların genel performansı Bölüm Başkanlığı tarafından değerlendirilir. Her Komisyon tüm faaliyetlerini arşivler ve yıllık komisyon dosyasını oluşturur. Yılsonunda komisyon başkanları bir yıllık çalışma raporlarını Bölüm Başkanlığı’na sunarlar.

Komisyon başkanı değişimlerinde komisyon dosyası dosyanın içeriğini gösteren bir tutanakla teslim edilir/alınır. Bölüm Başkanlığı gerekli gördüğü takdirde geçici yeni komisyonlar oluşturabilir.

Koordinatör ve Komisyon üyeleri kendilerine verilen görevleri yapmalarından dolayı hakları kısıtlanamaz, kötü davranış ve muameleye maruz kalamazlar.

 

AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Ahmet SERTESER

Doç. Dr. Hakan TERZİ

Doç. Dr. Dilek AKYIL

Görevleri

1) Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu, Yöksis yönetmelik hükümlerine uygun olarak akademik faaliyetleri değerlendirmek.

2) Öğretim elemanlarından, birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonuna Yöksis’ten alınan çıktı ile birlikte akademik faaliyetlere ilişkin örnek, kanıt ve belgeleri ilan edilen usule uygun olarak toplamak.

3) Gerekli gördüğü hallerde başvuru sahiplerinden akademik faaliyetlerine ilişkin ek açıklama, bilgi ve belgeler talep etmek. Başvuru sahipleri, söz konusu talepleri yerine getirmekle yükümlüdür.

4) Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu başvuruları inceleyerek hazırladığı karar tutanağını, başvurularla ilgili değerlendirme raporunu ve ekinde puan tablosunu imzalı olarak ilan edilen takvime uygun olarak bir üst birim amirine göndermek.

 

ARŞİV KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Mehmet Oğuz ÖZTÜRK

Arş. Grv. Saliha AYDIN

Arş. Grv. Muhammed BALI

Arş. Grv. Pınar Elife DOĞAN

Görevleri

1) Öz değerlendirme raporu içinde bu komisyona atanmış olan kısımların tamamlamak.

2) FEDEK’in belirlediği ölçütler doğrultusunda ders dosyalarını ve gerekli evrakları arşivlemek.

 

BİLİŞİM SİSTEMİ VE BÖLÜM WEB SAYFASI KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Ahmet SERTESER

Doç. Dr. Hakan TERZİ

Arş. Grv. Saliha AYDIN

Görevleri

1) Bölümün tanıtımını yapmak ve basınla ilişkilerini yönetmek.

2) Bölümün web sayfası, resmi Facebook ve Twitter sayfalarını yönetmek.

3) Bölümde düzenlenen konser, tiyatro, söyleşi, konferans, panel, sergi, sempozyum, mezuniyet, bilimsel gezi, şenlik gibi etkinliklerin bölümün web ortamında duyurulmasını sağlamak.

4) Bölüm faaliyetlerini, hazırladığı basın bültenleri ve fotoğraflarıyla internet medyası aracılığı ile kamuoyuna duyurmak.

5) Bölüm hakkında, basında yer alan haberlerin izlemek, tespit edilen hataları, ilgili yerlerle bağlantı kurarak gerekli düzeltme ve doğru bilgilendirmeyi gerçekleştirmek.

6) Birim etkinlikleri için davetiye ve afiş hazırlamak, ilgili protokole ve üniversite kampüslerine dağıtmak.

7) Birim etkinliklerini takip ederek; fotoğraf ve çekimler yapmak, bölüm web sayfasından ilan etmek, dijital ortamda arşivlemek.

8) Bölüm internet sayfasından haber, duyuru ve etkinlikleri duyurmak.

9) Mezun ve Aktif öğrencilerle haberleşme için web grubu oluşturmak.

10) Kalite ve Akreditasyon politikasının bölüm web sayfasından yayınlanmasını sağlamak.

 

BÖLÜM DIŞI ÖĞRETİM ÜYELERİNCE VERİLEN DERSLERİ DENETLEME

KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Ferruh AŞÇI

Arş. Grv. Muhammed BALI

Arş. Grv. Pınar Elife DOĞAN

Görevleri

1) Bölüme dışarıdan destek sağlayan öğretim üyeleri/elemanlarının kayıtlarını ve CV’lerini oluşturmak.

2) Bölüme dışarıdan destek sağlayan öğretim üyeleri/elemanlarının sorunlarını tespit etmek ve bunları bir rapor halinde Bölüm Başkanlığı’na sunmak.

3) Bölüme destek sağlayan öğretim üyelerinin derslerine yönelik düzenledikleri dosyaları denetlemek ve Bölüm Başkanlığı’na teslimini sağlamak.

 

BÖLÜM KURULU KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Ahmet SERTESER

Prof. Dr. Mustafa YILDIZ

Prof. Dr. İbrahim Hakkı CİĞERCİ

Prof. Dr. Mustafa KARGIOĞLU

Prof. Dr. Uğur Cengiz ERİŞMİŞ

Görevleri

1) Bölümde yaşanan ve yaşanması muhtemel olan her türlü akademik ve idari sorunları belirleyerek çözüm önerileri üretmek, ilgili birimleri bu konuda bilgilendirmek.

2) Üniversite stratejik planı çerçevesinde, bölüm için hazırlanan gelişim planına uygun olarak bölümün insan kaynakları, teknoloji, altyapı, donanım gibi ihtiyaçlarını görüşerek fakülte yönetimine sunmak.

3) Eğitim-öğretim sistemi, mevzuat, metot ve tekniklerin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi yönünde çalışmalar yapmak.

4) Bölüm kurulunun hazırlayacağı önerileri, Bölüm Başkanı’nın onayında sonra uygulamak.

 

DERS DOSYALARI HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME KOMİSYONU

Üyeler:

Doç. Dr. Arzu ÖZKARA

Arş. Grv. Saliha AYDIN

Arş. Grv. Muhammed BALI

Arş. Grv. Pınar Elife DOĞAN

Görevleri

1) Ders dosyası örneği hazırlamak ve FEDEK Kalite ve Akreditasyon Komisyonunun onayından sonra dosya örneğinin dijital halinin, Bilişim Sistemi ve Bölüm Web Sayfası Koordinatörlüğü tarafından bölüm FEDEK linkine eklenmesini organize etmek.

2) Her dönem bitmeden üç hafta önce, ders dosyalarını bölüm sekreterliğine iletmeleri gereken tarihi bölüm hocalarına hatırlatmak.

3) Tamamlanmış tüm ders dosyalarını kontrol ederek eksiklerin giderilmesi yönünde yazılı olarak öneride bulunmak.

4) Eksiği bulunmayan dosyaların arşivlenmek üzere Arşiv Komisyonuna verilmesini sağlamak.

 

DERS MÜFREDATI İZLEME VE GELİŞTİRME KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Ahmet SERTESER

Prof. Dr. Mustafa YILDIZ

Prof. Dr. İbrahim Hakkı CİĞERCİ

Prof. Dr. Mustafa KARGIOĞLU

Prof. Dr. Uğur Cengiz ERİŞMİŞ

Görevleri

1) Yurtiçi ve yurtdışı diğer üniversitelerde okutulan ders müfredatlarını takip etmek.

2) Takip edilen ders müfredatları hakkında Bölüm Başkanı’na bilgi vermek ve gerekli düzenlemelerin yapılmasını sağlamak.

3) Ders müfredatını anket ve öneriler doğrultusunda düzenlemek.

4) Ders önkoşullarını belirlemek.

5) Mesleki etik konusunun ilgili ders kapsamına alınmasını sağlamak.

 

DERS PROGRAMI VE SINAV PROGRAMI HAZIRLAMA KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Ahmet SERTESER

Doç. Dr. Hakan TERZİ

Arş. Grv. Saliha AYDIN

Görevleri

1) Her yarıyıl sınav, seminer ve haftalık ders programlarının öğrencilerinin görüşleri de alarak hazırlanmak.

2) Mazeret sınavına girecek öğrencilerin durumlarının değerlendirmek.

3) Ders programlarını hazırlamak, duyurmak ve arşivlemek.

4) Bölümde ders ve yük dağılımını kontrol etmek.

5) Danışmanlık hizmetleri sonucunda bildirilen derslerle ilgili sorunların çözümünde Bölüm Başkanı ile birlikte çalışmak.

6) AKTS, danışmanlık takibi ve ders dosyalarını düzenlemek ve revize etmek.

7) Her dönem, her ders için ölçme ve değerlendirme anketi hazırlamak ve değerlendirmek.

 

ENGELLİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Mustafa KARGIOĞLU

Arş. Grv. Saliha AYDIN

Arş. Grv. Pınar Elife DOĞAN

Görevleri

1) Yükseköğretim programlarını kazanan engelli öğrencileri kayıt sırasında tespit etmek.

2) Engelli öğrencilerin devam ettiği eğitim ortamının uygunlaştırılması, engellilere yönelik araç-gereç temini, özel ders materyallerinin hazırlanması, engellilere uygun eğitim, araştırma, burs ve barınma ortamlarının düzenlenmesi konularında çalışmalar yapmak.

3) Öğretim elemanları ve öğrencilere, engellilik alanında bilinç ve duyarlılık düzeyini artırmak için engellilik ve bunun getirdiği sınırlılıklar ile yapılması gereken düzenlemeleri anlatan, program ve projeler geliştirmek, seminer, konferans ve benzeri faaliyetler düzenlemek.

4) Maddi güçlüğü bulunan engelli öğrencilerin yardımcı araç gereçlerinin ücretsiz temini yönünde çalışmalarda bulunmak.

5) Bütün öğrencilerin adil ve doğru bir şekilde ölçme ve değerlendirmeye tabi tutulması için, eğitim sürecini engelli öğrenciler için de anlamlı hale getirmek, engelli öğrencinin sınavlarla ilgili süre, mekân, materyal, refakatçi okuyucu sağlamak ve engelin doğasından kaynaklanan farklılıklara göre gerekli tedbirleri almak, düzenlemeleri yapmak.

6) İstihdam olanakları ve mesleklere ilişkin yapılan bilgilendirici çalışmaların, engelli öğrencilere ulaştırılmasını sağlayacak tedbirler almak.

7) Üniversite yerleşkesinin ve yerleşkede bulunan yapılar ile açık alanların engelli öğrenciler için ulaşılabilir olmasını sağlamak.

8) Alınan kararların uygulanmasını denetlemek.

 

FEDEK EŞGÜDÜM VE AKREDİTASYON KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Ahmet SERTESER

Prof. Dr. Mustafa YILDIZ

Prof. Dr. İbrahim Hakkı CİĞERCİ

Prof. Dr. Mustafa KARGIOĞLU

Prof. Dr. Uğur Cengiz ERİŞMİŞ

Arş. Grv. Saliha AYDIN

Arş. Grv. Muhammed BALI

Arş. Grv. Pınar Elife DOĞAN

Görevleri

1) Tüm komisyonlarda ortaya çıkan sorunların çözümüne katkıda bulunmak.

2) Sürekli iyileştirme çalışmalarını ve kararlarını takip ederek komisyonları yönlendirmek.

3) Yıllık koordinatörlük ve komisyon raporlarını toplamak ve arşivlemek.

4) Üniversitenin Kalite Koordinatörlüğü ile işbirliği içerisinde eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetlerinin kalitesinin geliştirilmesi için kalite yönetim sistemi gerekliliklerini yerine getirmek, düzeltici ve önleyici faaliyetleri takip etmek.

5) Fakülte Akreditasyon Kurulu tarafından alınan kararlar doğrultusunda çalışmaları organize etmek ve takip etmek

6) Ulusal ve Uluslararası Akreditasyon ile ilgili mevzuatı takip etmek.

7) Öz değerlendirme Raporu hazırlama komisyonunun çalışmalarını organize ve takip etmek.

8) Öz değerlendirme Raporu ve Bölüm Faaliyet Raporlarının hazırlanmasını sağlamak.

 

HALKLA İLİŞKİLER, KARİYER GELİŞTİRME VE TANITIM KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Ferruh AŞÇI

Prof. Dr. Uğur Cengiz ERİŞMİŞ

Arş. Grv. Muhammed BALI

Arş. Grv. Pınar Elife DOĞAN

Görevleri

1) Bölüm dış paydaşlarına tanıtım için web sayfasına katkıda bulunmak.

2) Bölüm ve basın ilişkilerini koordine etmek.

3) Öğrencilere, kariyer gelişimi ve planlanması ile ilgili yönlendirmelerde aktif çalışmak, kariyer günleri düzenlemek.

4) Bölüm öğrencilerine yönelik etkinlikler düzenlemek.

5) Bölüm öğrencileri ve sivil halkı bir araya getiren bilimsel etkinlikler planlamak, gerçekleştirmek, ihtiyaçları belirlemek için anket düzenlemek.

6) Düzenlenen etkinlikler süresince, etkinlik alanında hazır bulunmak; protokol kurallarının ve program akışının eksiksiz ve kesintisiz yürümesi sağlamak.

7) Dış paydaş ortamlarında bölüm tanıtım fuarlarına katılmak, okullara birim tanıtım gezileri düzenlemek.

8) Bölüm tanıtım dokümanlarını, talepte bulunan okullara düzenli olarak göndermek.

9) Çeşitli seminerler düzenleyerek öğrencileri iş hayatı konusunda bilgilendirmek.

 

İÇ VE DIŞ PAYDAŞLAR DANIŞMA KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Uğur Cengiz ERİŞMİŞ

Arş. Grv. Saliha AYDIN

Arş. Grv. Muhammed BALI

Görevleri

1) Lisans/lisansüstü öğrenci kurulları ve öğrenci toplulukları oluşturulmasını sağlamak.

2) İşverenlerle iletişimi geliştirmek, kariyer günleri organizasyonu yapmak.

3) İşverenlerin mezunlarımız ve bölümümüz ders programı hakkındaki görüş ve önerilerini almak.

4) Görüş ve Danışmanlık Hizmetleri Değerlendirme Anketini uygulamak ve değerlendirmek.

5) Dış Paydaşlar Kurulu ve İşveren Danışma Kurulu’nu oluşturmak ve toplantılarına katılmak.

 

İŞ SAĞLIĞI, LABORATUVAR GÜVENLİĞİ VE ATIK YÖNETİMİ KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. İbrahim Hakkı CİĞERCİ

Doç. Dr. Hakan TERZİ

Arş. Grv. Muhammed BALI

Görevleri

1) Bölümün niteliğine uygun bir iş sağlığı ve güvenliği iç yönerge taslağı hazırlamak, birim amirinin onayına sunmak, yönergenin uygulanmasını izlemek, izleme sonuçlarını rapor  haline getirmek, alınması gereken tedbirleri belirlemek ve Bölüm Kurul gündemine sunmak.

2) İş sağlığı ve güvenliği konularında işyerinde çalışanlara yol göstermek.

3) İşyerinde iş sağlığı ve güvenliğine ilişkin tehlikeleri ve önlemleri değerlendirmek, tedbirleri belirlemek, birim amirine bildirimde bulunmak.

4) Bölümde meydana gelen her iş kazası ile işyerinde meydana gelen ancak iş kazası olarak değerlendirilmeyen veya iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili bir tehlike halinde gerekli araştırma ve incelemeyi yapmak, alınması gereken tedbirleri bir raporla tespit ederek birim amirine vermek.

5) Bölümde iş sağlığı ve güvenliği eğitim ve öğretimini planlamak, bu konu ve kurallarla ilgili programları hazırlamak, birim amirinin onayına sunmak ve bu programların uygulanmasını izlemek ve eksiklik görülmesi halinde geri bildirimde bulunmak.

6) Bölümde yapılacak bakım ve onarım çalışmalarında gerekli güvenlik tedbirlerini planlamak ve bu tedbirlerin uygulamalarını kontrol etmek.

7) Bölümde yangın, doğal afet ve benzeri tehlikeler için alınan tedbirlerin yeterliliğini izlemek.

8) Bölümün iş sağlığı ve güvenliği durumuyla ilgili yıllık bir rapor hazırlamak, çalışmaları yıllık olarak değerlendirmek, elde edilen tecrübeye göre ertesi yılın çalışma programında yer alacak hususları değerlendirerek belirlemek ve birim yönetimine teklifte bulunmak.

9) Bölümde iş organizasyonu, çalışma şartları, sosyal ilişkiler ve çalışma ortamı ile ilgili faktörlerin etkilerini kapsayan tutarlı ve genel bir önleme politikası geliştirmeye yönelik çalışmalar yapmak.

10) Laboratuvar güvenliği ve atık yönetimini denetlemek.

 

MEZUNLAR KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Ahmet SERTESER

Prof. Dr. Mustafa YILDIZ

Doç. Dr. Hakan TERZİ

Görevleri

1) Mezun durumundaki öğrencilere, kariyer gelişimi ve planlanması ile ilgili yönlendirmeler yapmak.

2) Mezunlarla iletişimi artırmak ve toplantılar düzenlemek.

3) Mezunların ders müfredatı ile ilgili görüş ve önerilerini, toplantı ve anketler ile almak.

4) Mezunlara iş bulma konusunda destek sağlamak.

5) Mezunlar Danışma Kurulu’nu kurmak, toplantılar düzenlemek ve bu toplantılara katılmak.

 

MUAFİYET VE İNTİBAK KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Ahmet SERTESER

Doç. Dr. Hakan TERZİ

Doç. Dr. Arzu ÖZKARA

Görevleri

1) Yatay/Dikey Geçiş ve Yaz Okulu ile ilgili uygulama esaslarını oluşturmak ve uygulamak.

2) Kurumlar arası ve kurum içi geçiş/çift ana dal yapan öğrencilerin sınıf intibaklarını ve ders muafiyetlerini düzenlemek ve bu konuda bir norm oluşmasını sağlamak.

3) Diğer yükseköğretim kurumlarındaki eşdeğer derslerin bölümümüzdeki karşılıklarını belirlemek ve intibakları uygun görülenlerin not dönüşümlerini yapmak.

4) Yatay/Dikey geçiş yapan öğrencilerin intibakları ile ilgili dosyaları incelemek ve çıkan sonuçları bilgisayar ortamında arşivlemek ve ilgililere sunmak.

5) Af ile gelen öğrencilerin, Senato kararları doğrultusunda intibak kriterlerini belirlemek ve ulaştığı sonuçları bilgisayar ortamında arşivlemek, ilgililere sunmak.

6) Yapılan tüm çalışmalar ile ilgili “Bahar Yarıyılı” sonunda Bölüm Başkanlığı’na “Yıllık Faaliyet Raporu” sunmak.

 

ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Mehmet Oğuz ÖZTÜRK

Doç. Dr. Arzu ÖZKARA

Doç. Dr. Dilek AKYIL

Arş. Grv. Saliha AYDIN

Arş. Grv. Muhammed BALI

Arş. Grv. Pınar Elife DOĞAN

Görevleri

1) Bölüme yeni gelen lisans ve lisansüstü öğrencilerine yönelik oryantasyon çalışmaları düzenlemek ve uygulamak.

2) Yatay ve dikey geçiş yönetmelikleri hakkında öğrencilere bilgi vermek.

4) Bölüme yeni kayıt yaptıran öğrencilerle iletişim kurmak, öğrenci temsilcileri ile görüş alışverişinde bulunmak.

5) Engelli öğrencilere yönelik sorunları tespit edip çözüme ulaştırılmasında aktif rol oynamak.

6) Kurum çalışanları tarafından verilen hizmetler hakkında dilek, şikayet ve önerilerin değerlendirilmesi ve aylık takibinin yapılmasını sağlamak.

7) SMS bilgi sisteminin yürütülmesini sağlamak

8) Öğretim üyelerinden teknik gezi taleplerini almak, teknik gezi takvimini hazırlamak.

9) Teknik gezi, kutlama, mezuniyet töreni gibi bölüm faaliyetleri ve sosyal etkinliklerin yürütülmesini sağlamak.

 

ÖZ DEĞERLENDİRME RAPORU HAZIRLAMA KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Ahmet SERTESER

Prof. Dr. Mehmet Oğuz ÖZTÜRK

Prof. Dr. Mustafa YILDIZ

Prof. Dr. Mustafa KARGIOĞLU

Prof. Dr. İbrahim Hakkı CİĞERCİ

Prof. Dr. Ferruh AŞÇI

Prof. Dr. Uğur Cengiz ERİŞMİŞ

Doç. Dr. Hakan TERZİ

Doç. Dr. Arzu ÖZKARA

Doç. Dr. Dilek AKYIL

Arş. Grv. Saliha AYDIN

Arş. Grv. Muhammed BALI

Arş. Grv. Pınar Elife DOĞAN

Görevleri

1) Akreditasyon ile ilgili dokümanların güncelliğini takip etmek.

2) Kalite ve Akreditasyon Komisyonu ile işbirliği içerisinde çalışmak.

3) Öz değerlendirme Raporunu hazırlamak ve güncellemek.

 

YANDAL VE ÇİFT ANADAL KOMİSYONU

Üyeler:

Prof. Dr. Ahmet SERTESER

Prof. Dr. Mehmet Oğuz ÖZTÜRK

Doç. Dr. Hakan TERZİ

Arş. Grv. Saliha AYDIN

Arş. Grv. Muhammed BALI

Arş. Grv. Pınar Elife DOĞAN

Görevleri

1) Bölümün Çift Anadal-Yandal Programları protokol sayılarının arttırılması için çalışmalarda bulunmak.

2) Çift Anadal-Yandal Program hareketliliğinin arttırılması için öğrencilere yönelik bilgilendirme faaliyetlerinde bulunmak.

3) Çift Anadal ve Yandal Programlarında, gerekli şartları sağlayan öğrencilerin ilgili mevzuat çerçevesinde lisans programları ile diğer lisans programları arasında eş zamanlı olarak alabilecekleri dersleri kontrol etmek.

4) Çift Anadal veya Yandal programlarına dahil olan öğrencilerin beklenti, öneri ve sorunları ile ilgilenmek, çözüm önerilerini sunmak.

5) Her akademik yarıyılın sonunda yapılacak toplantı ile Çift Anadal-Yandal Program hareketliliğinin değerlendirmesini yapmak ve hazırlanan raporu yarıl sonunda Bölüm Koordinasyon Kuruluna sunmak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 Şubat 2025, Çarşamba 857 kez görüntülendi